مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


بخش اعظمی از صاحبان وبسایت در قبلی از ما این پرسش را پرسیده اند سئو در مشهد که “چه‌گونه بهینه سازی با اعتنا به محتوای تکراری تاثیر می‌گذارد؟” و در صورتی‌که محتوا از تارنما دیگری نسخه برداری گردیده باشد شایسته ترین رویه برای پرهیز از جریمه گوگل چه چیزی است؟
واقعیت این میباشد که شایسته ترین روش برای از در بین بردن هر سیرتکامل مجازات، حذف محتوا میباشد.


برخی راهکارها به شرح پایین میباشد:

۱-تک تک مطالب و تگ هایشان را آنالیز نمائید:
این موضوع در حالی میباشد که تکرار بعضا از کلمه ها و کلمات را بهتر میباشد، نکته قابل توجه این میباشد که مجموع بلوک های متن یکسان نباشد. وقت خویش را برای نظارت صفحه ها تارنما خویش و برای هر مثال از محتوای تکراری کاوش فرمایید و لیستی از صفحاتی را که مایحتاج میباشد در آن شغل فرمائید، ساخت نمائید.

۲-ریدایرکت ۳۰۱ را تهیه و تنظیم نمائید:
سیگنال های خاصی که می‌توانید به Google ارسال نمائید تا یاری دهد که رباتها به صورت آراسته وب سایت شمارا خالی نمایند. از جمله، ممکن میباشد بخواهید یک تغییر و تحول مسیر ۳۰۱ را در یک کاغذ نشانه میدهد که محتوایی شبیه با یک برگه دیگر داراست.

۳-یقین نتایج فرمائید که هر محتوا در سایتهای دارای اعتبار و مطلوب وجود داراست:
آیا محتوایی مانند نوشته‌ی‌علمی ای که بوسیله اکثری از سایت ها برداشته شد‌ه‌است یا این که یک نشریه مطبوعاتی که در یکسری رسانه آنلاین آنلاین اعمال می گردد، دارید؟ شما نباید برای این محتوا مجازات نمائید تا هنگامی که سایتی که در آن جای دارد مشروع باشد.

 

 

۴-اعتقادوباور نتیجه ها نمایید که تمامی محتوای شما جدید و آپ دیت میباشد:
هم اکنون که میدانید چرا محتوای تکراری اینگونه زمینه ای میباشد، از آنالیز آینده آن اجتناب نکنید. شما حتی ممکن میباشد بخواهید آحاد محتوا را از روش یک نرم‌افزار مانند CopyScape یا این که Duplichecker جاری ساختن فرمایید تا از موردها

10 اشتباهی که تولیدکنندگان محتوا می بایست از آن هجران کنندبخوانید
۵-ازسرقت ادبیات ناخواسته خودداری نمایید:
با این اکنون عالی میباشد بلاگ خویش را برای سایت خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید تا اعتقاد نتیجه ها فرمائید که محتوای نو مدام تاسیس شده است. هر سیرتکامل محتوای تازه برای وب سایت شما بهتر میباشد و درصورتی که چه از محتوای تکراری خلاص نخواهد شد و یا این که پیامدهای آن را کاهش نخواهید یافت، این یک شغل بهتر برای وبسایت شماست.

۶-نظارت فرمائید که محتوای شما در وب سایت دیگری تکرار نشده باشد:
در حالتی که کشف فرمایید که تارنما دیگری محتوای شمارا برداشته میباشد، فورا مبادرت فرمایید. اذن دهید گوگل آن را بشناسد و صدای شمارا بشنود.
شما بایستی بتوانید ثابت فرمائید که محتوای شما در بالا بوده میباشد، که شانس خویش را برای جریمه کاهش می‌دهد و سبب ساز ارتقاء آن‌ها شود. شما ممکن میباشد تصور کنید که وبسایت های کوچک به اندازه کافی نگران نباشند، البته یک مجازات در معرض خطر وجود ندارد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 12:08


شایسته ترین موقعیت رعایت چگالی عبارات دربین ۲/۵ درصد تا ۵ درصد میباشد یعنی سئو در مشهد واحد سنجش تکرار واژه غرض در متن شما نباید بیشتر از پنج درصد مجموع محتوا باشد. از اسکتنشن و ابزار SeoQuake نصیب DENSITY میتوانید این گزینه را چک نمائید. دقت فرمایید که یکی شایسته ترین ابزار محاسبه چگالی عبارات میباشد.

۱۶- ارتفاع و تعداد حروف محتوای شیت
از آنجایی که مقصود نخستین بهینه سازی جذب و هدایت استفاده کننده به وب سایت میباشد، هر چیزی که کاربر را راضی نماید و نیاز آن را بر طرف نماید پر ارزش میباشد. به همین ادله ارتفاع محتوا برای بهینه سازی بسیار اصلی میباشد. یعنی هنگامی کاربر به‌دنبال محتوای خاص و جامع میباشد، حتما ارائه محتوای وقت گیر و ماهر بها داراست و در شرایطی که تنها در‌پی موضوعی خاص میباشد و میخواهد سریعتر به مراد خویش رسد، یک نوشته ی علمی کوتاه و کاربردی منتشر فرمایید. برای آنان.
از طرف دیگر، در شرایطی‌که بدون چاره نباشید محتوای زمانبر بنویسید یا این که معلوم گردد که به صورت غیر طبیعی کشیده گردیده است، مسلماً سود خیر نخواهید گرفت. یکی‌از عوارض تایپ کردن محتوای کیفیت عالی این میباشد که هر چه استفاده کننده بیشتر در وب سایت شما بماند، نرخ خروج از شیت فرود (کاهش بانس ریت لندینگ) کمتر میگردد.

آیا حقیقتا محتوای وقتگیر خیس درجه وبسایت رو بهبود میبخشد؟!
به صورت کلی در اکثر موردها مشاهده کردیم که بیشتر جايگاه های برتر در گوگل مرتبط با محتوای زمانبر خیس و ولی به جستجوهای بیشتر میباشد. محتوای وقتگیر‌خیس دارنده تعامل، مجال مراقبت و لینک و پیوند‌های ورودی بیشتر میباشد.

شکی وجود ندارد که الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم فرشنس نقش مهمی دراین مورد دارا هستند. محتوای زمان بر‌خیس معمولا جالب‌خیس و کامل تر میباشند و درنتیجه اینگونه صفحاتی نرخ کلیک بهتری دارا هستند و در غایت این رضایت استفاده کننده میباشد که برای گوگل مشخص و معلوم می‌نماید کدام ورقه در کدام مرتبه قرار گیرد.

۱۷- آنچه در‌این نوشته‌علمی میخوانید یا این که به عبارتی فهرست مطالب
در حین های قدیم که خبری از وب و الگوریتم های گوگل نبود، کل نوشته ها بر روی ورقه بود و در کتابی گردآوری میشد. در آن مجال فهرست مطالب را در انتها کتب می‌بستن که خواننده به آن مراجعه نماید و سرفصل ها و صفحه ها آغاز عنا وین را مشاهده کند تا ریلکس خیس با محتویات بتواند خویش را وقف دهد.
با سپری شد فرصت این فهرست به اولِ کتاب آورده شد و پس از استارت بعدازظهر دیجیتال و نتورک مارکتینگ عموم با فضای وب آشنا شدند و به انگیزه راحتی در به کار گیری از آن همیشه فضای وب در اکنون بروزرسانی و بهبود بود که در غایت نوبت به صفحه های اینترنت ها و تارنما ها رسید که در حال حاضر در خیلی از موردها موتور جستجوی گوگل تحت عنوان کتابخانه، وب سایت ها تحت عنوان کتاب و صفحه های وب سایت ها تحت عنوان صفحه ها کتاب در معاش روزانه عموم نقش بازی می‌نمایند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 348 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 11:56


طبق این نحوه، در گام اولیه می بایست نوشته‌ی علمی‌ای جالب و با ارزش سئو در مشهد بنویسید و حوصله نمائید تا نوشته‌علمی در موتورهای کاوش جايگاه بالایی کسب نماید. آنگاه با تغییر و تحول محتوای مهم، عملکرد فرمایید تولید ها مهم خویش را در‌این برگه قرار دهید تا شانس فروش بیشتری را تجربه فرمایید. بد وجود ندارد اشاره کنیم که‌این طریق به صورت شگفت‌آوری فیض‌نصیب بوده و به یک طرز اسپمینگ دوست داستنی در بین اینترنت‌مستران تبدیل گردیده بود.

ولی در حالتی که بخواهید حال از این ترفند استعمال فرمایید، اثار جبران ناپذیری درانتظار شما خواهد بود؛ چون هنگامی یوزرها وارد ورقه‌ای می شوند که ارتباطی با مسئله کاوش گردیده آن ها ندارد، بلافاصلهً شیت را می‌بندند و این یعنی ارتقاء نرخ پریدن. گوگل نرخ پریدن یا این که Bounce Rate زیاد را یک سیگنال منفی تلقی می‌نماید و منزلت وب سایت شما‌را کاهش می دهد.

گوگل صفحه های شمارا در بازه زمانی های هنگامی متعدد محاسبه میکند و در صورتی تغییرات مهم در محتوای آن ساخت‌و‌ساز گردیده باشد رده شما در مورد نخستین از دست خواهد رفت.
در سال 2011 یک وبسایت فروش فی مابین کوین از این تکنیک به کارگیری میکرده میباشد. این تارنما برگه قابل قبولی برای عبارت “Download Games” ساخت و ساز کرده و منزلت قابل قبولی در حاصل گوگل داشت. بعد از مدتی محتوای این برگه را تغییر‌و تحول داده و در آن به فروش میان کوین میپرداخت. تصویر پایین مثال ای از حضور این وب سایت در نتیجه ها کاوش میباشد در حالیکه برگه غرض فاقد هرگونه محتوای مربوط به زمینه کاوش گردیده‌است.


4- اسپین کردن یا این که ویرایش ظاهری نوشته‌ی علمی
با اعتنا به اینکه الگوریتم های نو گوگل حاذق به شناسایی محتوای نسخه برداری گردیده و شباهت صفحه های بودند؛ ربات هایی برای ویرایش اتومات محتوا ساخت‌و‌ساز شد. این ربات ها متن اول را از وبسایت های دیگر گردآوری کرده و با تغییر تحول عبارات و جمله‌ها، ورژن جدیدی از آن می ساختند. مثلا هر مکان که کلمه و واژه “فراگیری” مصرف شده بود با “یادگیری” جایگزین میکردند.


آیا راهی وجود دارااست که متنی را از سایتی اسکن کنیم اما ظواهر آن طوری باشد که تکراری به لحاظ نرسد؟ آری، بدین ترفند Article Spinning میگویند. اذن دهید برای بی آلایش خیس کردن ادراک معنا دستکاری محتوا، یک نمونه برای شما بزنیم. ظاهرا و معنای جمله‌ها ذیل دقت فرمائید:

متن اساسی:

تکرار بیش تر از اندازه عبارت کلیدی در محتوا منجر شد که گوگل برای آرم دادن حاصل ما یحتاج استفاده کننده، به مکان تمرکز بر واژه کلیدی، مفهوم و معنا لغات را میزان خویش قرار دهد.

 متن اسپین گردیده:

با تکرار بیشتراز حد واژه و کلمه کلیدی در متن، گوگل به مکان اهمیت به واژه و کلمه کلیدی، حاصل مخاطب را با دقت به مفهوم و معنا متن‌ها، به وی نماد می دهد.

در‌صورتی‌که بهتر به دو گزاره بالا اعتنا فرمائید، متوجه خواهید شد که هیچ تفاوتی در مفهوم و مضمون‌ این لغات نیست و فقط ظواهر پاراگراف عوض شده میباشد. ولی چرا به کارگیری از اینگونه روشی seo کلاه سیاه به حساب میآید؟

در اولِ شغل این نحوه تاثیر مثبتی داشت اما به روز های تازه گوگل کارکشته به شناسایی این تکنیک بودند و وبسایت هایی که از این طرز ها استعمال میکردند با گاز مقام خویش را از دست دادند. چون محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده هیچ معنا نو یا این که ارزشی را برای استفاده کننده تولید نمی‌کرد. در شایسته ترین وضعیت محتوای ساخت گردیده به اندازه ورژن اساسی پر ارزش میباشد. در حالیکه؛

برای آنکه در رقابت با وب سایت های دیگر پیروز باشید بایستی یک رمز و گردن از سایر فراتر باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:10


یک‌سری سال پی درپی میباشد که گوگل با مسافت‌ی بسیار متعددی سئو در مشهد نسبت به رقبای خویش یعنی yahoo و bing و… در جايگاه در آغاز به کار گیری بوسیله یوزرها وب در عالم شناخته میشود.

 

تماماً معلوم میباشد که شما نیز بایستی seo تارنما خویش را برای گوگل اعمال داده تا به ازای عبارات کلیدی با ارزش شانس چشم شدن داشته باشید.

 

SERP یا این که اکران نتیجه ها گوگل چه میباشد؟
کلمه و واژه SERP مخفف عبارت Search Engine Results Page یا این که اکران نتیجه ها گوگل می باشد، به عبارتی‌طور که از اسم آن پیداست هر آنچه شما پس از کاوش باطن گوگل می بینید را اصطلاحا SERP می‌نامند.

به صورت نمونه در صورتیکه شما در گوگل عبارت “فراگیری seo” را کاوش فرمائید گوگل تعدادی از اینترنت‌وب سایت‌ها را بر طبق الگوریتم سکو‌بندی خویش فی مابین لینک و پیوند ۱ تا ۱۰ در شیت نخستین گوگل و مابقی تارنما‌ها را در صفحه های دیگر قرار می دهد. به جز اکران نشانی وب سایت‌ها عکس، کلیپ، نقشه گوگل و …جز مواقعی می باشند که ممکن میباشد در اکران حاصل گوگل برای شما اکران داده شوند.

 

تفاوت بهینه سازی و تبلیغات اینترنتی
بخش اعظمی از اشخاص که هنوز با مباحث بهینه سازی وبسایت و معنا ظریف seo آشنا نیستند گمان می‌نمایند که سئو تنهاً به عبارتی تبلیغات اینترنتی و یا این که گوگل ادوردز میباشد. در جواب بایستی بگوییم این تفکر به طور کاملً نادرست میباشد.

در تبلیغات اینترنتی شما با صرف هزینه می توانید برای کسب‌وکار خویش ترافیک کسب نمائید و به طور تصنعی و مصنوعی و موقت خروجی مشابه seo داشته باشید.

 

ارتقاء ترافیک وب سایت در هر دو موقعیت مقصود پایانی مدیران تارنما هاست در شیوه اولیه صرفا با صرف هزینه این فعالیت ممکن میباشد و فورا پس از تک تک شدن میزان دارایی وب سایت شما دیگر در گوگل چشم نمی‌گردید البته در بهینه سازی، وب سایت شما سوای هیچ هزینه‌ای تنها با صرف فرصت بیشتر می توانید ترافیک ارزشمندتری را برای وبسایت خویش تولید نمائید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 205 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 12:02


برای بهینه سازی طرز های بسیار متعددی وجود داراست که مثلا این نحوه ها سئو در مشهد می شود به بهینه سازی کلاه سیاه و خاکستری اشاره نمود، این شیوه ها برای بهینه سازی مطلوب نیستند به این دلیل‌که طرز هایی غیر اخلاقی میباشند که آیتم پذیرش موتورهای جست و جو نیستند و در شکل مشاهده اینگونه مواقعی ممکن میباشد سایت شما در گیر مشکلاتی نیز گردد براین اساس فرد سئوکار ملزم میباشد که کلیه کار های خویش را در پوسته seo کلاه سپید اعمال دهد که یک نحوه طبیعی و رسمی برای بهینه سازی میباشد و گزینه پذیرش موتورهای جست و جو نیز میباشد.

شناخت با عبارات کلیدی مطلوب
یک کدام از دیگر از مواقعی که فرد سئوکار می بایست در هنگام سئو وب سایت به آن اعتنا داشته باشد تعیین لغت ها کلیدی مطلوب است، گه گاه محتوای ایجاد گردیده بوسیله فرد سئو فعالیت محتوایی seo گردیده است با این هم اکنون لغات کلیدی که گزینش گردیده اند خیلی آیتم عشق یوزرها موتورهای جست و جو نیستند و به همین عامل سئو با ناکامی مواجه می گردد به این ترتیب فرد seo فعالیت ملزم میباشد که لغات کلیدی را به اعتنا و با یاری به چنگ آوردن از ابزار هایی که موتور جست و جوگر گوگل در چنگ او قرار می‌دهد گزینش نماید، برای این فعالیت میتوان از لیست پیشنهاداتی که خویش موتورهای جست و جو در دست ما قرار می‌دهند به کار گرفت.

تجربه کاربری مطلوب فرد سئوکار
یکی از دیگر از خصوصیت هایی که یک فرد seo شغل بایستی داشته باشد این میباشد که در کنار عده ای که وظیفه طراحی وب سایت را بر عهده دارا هستند حضور داشته باشد تا طراحان بتوانند با به کار گیری از پند های او تجربه کاربری راحتی را برای یوزرها پباده سازی نمایند، هر جه کاربرانی که وارد سایت شما می گردند به پباده سازی زیباتر و در عین درحال حاضر رابط کاربری معمولی تری مواجه شوند تعداد بازدید سایت شما ارتقاء پیدا می نماید و بنابراین سکو سایت شما نیز به به عبارتی مقدار در موتورهای جست و جو بهبود پیدا می نماید. در واقع هرچه محتوای شما گران بها خیس باشد اما رابط کاربری قابل قبولی را برای یوزرها پباده سازی نکنید بازدید از تارنما شما ارتقاء پیدا نمی نماید و در سود تاثیری در درجه خویش در موتورهای جست و جو مشاهده نمی‌کنید.

ساخت و ساز محتوای اثرگذار
برای مثال وسیع ترین فعالیت های هر seo شغل ایجاد محتوای موثر برای سایت هایی میباشد که بر روی seo آن‌ها درگیر عمل است. ایجاد محتوا برای وبسایت واجد شرایط بسیار خاص و ویژه ای میباشد و بایستی برای ساخت محتوا تارنما سفارش های متعدد کوگل را در آن حیث نمود. یک seo شغل خبره با اشراف کافی بر روی این خصوصیات و سفارش ها میتواند شایسته ترین محتوا را برای سایت شما نوشته و منجر پیشرفت وبسایت شما گردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 11:52


1. شما هیچ کاری بدون‌پول نمی توانید ایفا بدهید
تکنیک های متعددی در بهینه سازی وجود داراست که شما می‌توانید سئو در مشهد بدون‌پول یا این که با هزینه خیلی یه خرده آن‌ها‌را اجرا دهید مانند جستجوی عبارات کلیدی دارای ربط، seo متاتگ ها، seo عکس ها و غیره. اما در شرایطی که با اصول seo شناخت کافی داشته باشید. اما در صورتیکه قصد دارید که به طور فن روی بهینه سازی وبسایت خویش شغل نمایید، می بایست یک کارشناس این حوزه را جذب کمپانی خویش نمایید و این دارای تخصص هزینه بر و نیاز به حقوق و دستمزد ماهیانه داراست. پس این اولی هزینه میباشد.

مساله دیگر تبادل پیوند میباشد. وبسایت هایی که نو به وجود آمده باشند، مدام در ادامه تکنیک های seo ارزان میباشند و یک کدام از شایسته ترین طریق ها برای آن‌ها تبادل لینک و پیوند با دیگر تارنما ها میباشد، البته عالی میباشد که بدانید تبادل لینک و پیوند امروزه گزینه جریمه گوگل قرار خواهد گرفت و سود آن برای صاحب وبسایت، مارک سازی سایتشان است.

حتی امروزه تبلیغات در وبسایت ها از حیث گوگل یک نوع جرم محسوب میشود، چون گوگل آن را نوعی خرید پیوند می‌داند، ولی قلق ها و بستگی به نوع ساخت سایت مقصد نیز دارااست.

از دلایلی که برخی از موسسه ها حاضر به هزینه برای سئو وبسایت خویش نیستند، نبود گروه کارشناس برای ساخت و ساز محتوا، نداشتن فرصت کافی و همینطور نداشتن دارایی موردنیاز که اما هیچکدام از این ها قابل توجیه نمیباشد.

2. در دراز برهه زمانی اعتبار خویش را از دست خواهید اعطا کرد
هر هر کس کسب وکاری را فعال‌ساز‌ی می نماید، به‌دنبال ارتقا اعتبار، فروش و فایده میباشد و می‌داند که می بایست برای مساله همت و مخارج متعددی برای مثال مالی نماید. درباره با وب سایت، همان گونه که ذکر شد، برخی از مسائل وجود داراست که شما نمی توانید با seo ارزان به آن دست پیدا فرمائید، حتی ممکن میباشد آن‌ها‌را هم نیز از دست بدهید.

استعمال از سرویس ها بهینه سازی ارزان باعث به افت رضایت یوزرها و در غایت کاهش مرتبه تارنما در گوگل می‌شود. از جمله برخی از اشخاص، به جای‌اینکه مترجمی را استخدام نمایند تا محتوای ارگانیک را در تارنما قرار دهد، مطالب دیگر وبسایت ها را نسخه برداری می نمایند و زیرا مبلغی بابت این مساله پرداخت نمیکنند، خیر صرفا وجهه خویش را میان یوزرها وخیم کرده و آن‌ها او‌را تحت عنوان یک نسخه برداری کننده مخرب میشناسند، بلکه گوگل سایشتان را نیز جریمه خواهد کرد.

3. نمی توانید هیچ محاسبه داشته باشید
اخذ بک لینک و پیوند ها به خیال محتوای باکیفیت، یکی‌از ابزارهایی میباشد که شما میتوانید برای چک وبسایت خویش به کارگیری نمائید. هر چه بک پیوند های ارگانیک بیشتر باشد، یعنی اینکه زحمات و عملکرد های شما اثرگذار بوده میباشد.

البته سرویس ها بهینه سازی ارزان نمی تواند به شما هیچ سیرتکامل بررسی ارائه دهد چون اصول از طریق های غیر متعارف یا این که تکنیک ها مهم به طور ناقص برای جاری ساختن آن استعمال می‌گردد که خیر صرفا میتوانید واحد سنجش پیشرفت تارنما خویش را دنبال فرمائید، بلکه حتی ممکن میباشد در طرح ریزی و برندسازی وب سایت خویش مبتلا غلط گردید.

اساسا اشخاصی که از تکنیک های بهینه سازی ارزان استعمال می نمایند، خیلی عشق مند به پیگیری پیشرفت وب سایت خویش با به کار گیری از گوگل وبمستر یا این که آنالاتیک نمی باشند.

4. شعور نکردن نیازها
هیچ دو کاربری مشابه به هم نیستند و هرکدام نیاز و مراد های متفاوتی دارا‌هستند. در لحاظ تصاحب کردن این آرزوها در یک وبسایت فعالیت خیلی مشقت میباشد، ولی به هر حالا همگی آنان یک منظور مشترکی دارا هستند که وارد تارنما شما گردیده اند.

بهینه سازی هم به همین شرایط میباشد. هر کسی در تارنما خویش مقصود خاصی را داراست و به کارگیری از کلیه تکنیک های seo برای وب سایت مایحتاج و ضروری وجود ندارد. بعضا از تارنما ها مشتریان محصور و خاصی دارا هستند و نیازی به seo حرفه‌ای ندارند و ولی برخی دیگر مانند مغازه های اینترنتی دارای اسم و رسم، نیاز به بهینه سازی حرفه‌ای و مجموعه دارای تخصص در این باره دارا‌هستند، پس اولیه از تمامی می بایست غرض خویش را از فعال سازی تارنما بدانید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 324 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 12:12


موتورهای کاوش همواره در اکنون تحول و تغییر‌و تحول در طی فرصت می باشند. سئو در مشهد هر ساله طرز های جدیدی تحت عنوان ضروریات seo معرفی گردیده و طرز های دیگری به خیال و خاطر بروزرسانی های گوگل به تاریخ می پیوندند.


درین در میان بهینه سازی تحت عنوان ابزاری برای جنگ با موتورهای کاوش، به وسیله کارشناسان بهینه سازی و وبمسترها آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. آن‌ها میدانند که به واسطه بهینه سازی می‌توانند ترافیک بیشتر و درجه بالاتری در نتیجه ها کاوش کسب نمایند.

ولی واقعیت این قصه چه چیزی است؟ بهینه سازی دقیقا چه گونه فعالیت می نماید؟

درین مقاله به ذکر حیث خویش در رابطه seo مدرن پرداخته و لیستی از قانون ها مربوط به موتورهای کاوش را مطرح می‌کنیم. همینطور به ذکر فهم خویش از طریق فعالیت بهینه سازی پرداخته و توضیح خوا‌هیم بخشید که چرا به کارگیری ترکیبی از تاکتیک های بهینه سازی در وصال به توفیق، امری ضروریست.

منظره مدرن بهینه سازی
پیش از آنکه به جزئییات بهینه سازی بپردازیم، در آغاز منظره وسیعتری از بهینه سازی که درحال حاضر نیز قابل مشاهده میباشد را برایتان رسم خوا هیم کرد.

درصورتی که اکنون دست به کاوش سرویس ها یا این که اسم محصولی در گوگل بزنید، شاید با چندین تبلیغ و نصیب هایی از طرف گوگل مواجه گردید. ترازو این نوع گزینه ها برخی به قدری زیاد میباشد که بایستی نصف کاغذ را بپیمایید تا به حاصل طبیعی کاوش برسید. حتی پس از اتمام حاصل کاوش نیز شاید با چندین تبلیغ مواجه گردیم.

اگرچه گوگل هنوز حاصل طبیعی را اکران میدهد، ولی به نحوی پباده سازی گردیده که یوزرها به تبلیغ ها و بقیه مناطق نیز دقت نمایند. همین قسمت های مازاد سبب گردیده اند که معیار CTR نتیجه ها طبیعی در سال 2015 با کاهش مواجه گردد.

با این وجود، ارتقا تعداد کسب و شغل های آنلاین در یک‌سری سال اخیر رقابت در بهینه سازی را بسیار داغتر نموده است. سایت ها راه حل ای ندارند جز اینکه با سپرده گذاری بر روی seo در حاصل کاوش باقی بمانند.

ولی این ایام خیلی از یوزرها از تبلیغاتی بودن مورد های تبلیغی گوگل باخبر گردیده اند و این سیرتکامل یوزرها به همین خیال و خاطر بر روی آنان کلیک نمی‌کنند. همینطور مخارج تبلیغات گوگلی در کشورهایی مانند کشور‌ایران بسیار بالاست و رجوع سرمایه آن برای خیلی از کسب و امور منفیست.

مقررات مهم در طرز عمل بهینه سازی
در‌پی شما‌را با شرایطی از seo آشنا میکنیم که اینک عمل می نمایند و شما میتوانید با به کارگیری از آن ها به افزایش بهینه سازی وبسایت خویش بپردازید.

1. پیوند سازی
لینک و پیوند ها از قدیم الایام جز فاکتورهای اساسی بهینه سازی و درجه بندی تارنما ها در گوگل بوده اند. هر چه کیفیت بک پیوند های وب سایت بیشتر باشد، احتمال کسب نتیجه ها عالی در آنان بیشتر خواهد بود.

به صورت خلاصه بک پیوند ها هنوز اساسی می‌باشند و سپرده گذاری بر روی آن جزیی از کار های بهینه سازی شما بایست باشد.

2. محتوای دارای ربط و باصرفه گردیده
ارتباط میان محتوا و پیوند، مانند ارتباط مرغ و تخم مرغ میباشد. برای داشتن بک پیوند نیاز میباشد که در وبسایت محتوا داشته باشید. در عین حالا محتوای وب سایت نیز برای ارتقا جايگاه در حاصل کاوش نیاز به بک پیوند داراست.

در غایت به‌این زمینه خوا هیم رسید که لینک و پیوند ها و محتوا ردیف فقرات seo محسوب می‌شوند. چنانچه می‌خواهید جايگاه یک گوگل را برای محتوای تارنما خویش کسب نمایید، بدون‌شک نیاز به تصاحب کردن بک لینک و پیوند از سایت های دارای ربط خواهید داشت.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 12:03


کدهای تارنما
کدهای تارنما خیلی اساسی میباشند. اساسی بودن آنها دو جنبه داراست. سئو در مشهد موتورهای جست و جو فقط چیزی که از وب سایت ما می‌بینند یک مشت کد میباشد و می بایست کدها صحیح و فارغ از باگ فعالیت نمایند تا موتورهای کاوش وبسایت شمارا یک وبسایت صحیح و سوای انواع بشناسند.

حتی ممکن میباشد که بخشی از کدهای وب سایت نقص‌ داشته باشد البته وبسایت به نیکی عمل نماید و مشکلی در تلاش نباشد یا این که در حالتی که مشکلی هم میباشد یوزرها را اذیت نکند یا این که به دیده نیاید البته موتورهای کاوش که‌این را نمی فهمند و در فیض خوب میباشد که تمامی کدهای وب سایت صحیح و سوای گونه های کار نماید.

جنبه دوم کدهای تارنما این میباشد که هر تارنما صدها و هزاران خط کد دارا‌هستند که برخی از آن‌ها سبب ساز سنگین شدن بیشتر تارنما می گردند و در سود سرعت وب سایت را با کاهش مواجه می نمایند. به عنوان مثال وجود کدهای جاوا اسکریبپ یا این که CSS در وب سایت موجب قشنگ شدن و ساخت‌و‌ساز یک رابط کاربری دوست داشتنی خیس می‌گردد البته در موازات آن سبب ساز نماید شدن سرعت تارنما نیز می‌شوند و می بایست آنها را فشرده سازی کرد تا تاثیر بالایی بر روی کاهش سرعت وب سایت نداشته باشند.

 

توفیق در بهینه سازی داخلی
چه گونه قادر خواهیم بود در بهینه سازی داخلی به توفیق دست پیدا کنیم؟ در‌این قسمت به آن می‌پردازیم.

در وهله اولیه می بایست بدانیم که بهینه سازی داخلی خیلی اساسی میباشد و دلیلش هم این میباشد که می بایست یوزرها به سود چیزی که کاوش کرده اند برسند و بهینه سازی داخلی دسته کارهایی می باشند که ما در داخل وب سایت خویش اجرا می‌دهیم تا سایتمان را بهینه سازی کنیم. شما هر چقدر هم رپورتاژ و بک لینک و پیوند بگیرید، ولی seo داخلی تارنما نقص‌ داشته باشد نمی توانید انتظار توفیق آن چنانی داشته باشید.

زیرا بک لینک و پیوند به گوگل مربوط میباشد و seo داخلی به عموم مربوط میباشد. گاها پیش می‌آید که یک وب سایت اشتباهات سئویی دارااست ولی گوگل هنگامی می بیند که‌این تارنما پرمخاطب میباشد و یوزرها هم مشکلی با آن ندارند، پس گوگل هم کوتاه می‌آید. صراحت دارد که‌این وبسایت مشکلاتی دارااست. ولی یوزرها از آن راضی میباشند. شغل یوزرها را رویه می اندازد. گفتیم که یوزرها چقدر اساسی می باشند. هنگامی که یک وبسایت مشکلی داشته باشد ولی از دید یوزرها عالی باشد گوگل هم صرف لحاظ از اشتباهات، به آن سکو می‌دهد.

به عنوان مثال ممکن میباشد که یک وبسایت بک پیوند صحیح حسابی نداشته باشد ولی محتوای خوب داشته باشد که نیاز یوزرها را برطرف می نماید. پس به آن سکو میدهد. offpage و بک پیوند معیارهای گوگل می‌باشند و seo داخلی معیارهای یوزرها می باشند و گوگل حتی یوزرها را بر خویش نیز مقدم می شمرد. زیرا گوگل یک ربات و نرم‌افزار میباشد و ممکن میباشد به غلط بیافتد البته تعداد متعددی از بشر هایی که از یک وب سایت استعمال کرده اند و مطابق برخی آمارها راضی بوده اند، خطا نمی‌کنند.

نکات مهم بهینه سازی داخلی
پیش از هر چیز بایستی بدانید که بهینه سازی داخلی خیلی اهمیت بالایی دارااست و تا بهینه سازی داخلی صحیح نشود نمی توانید در بهینه سازی برنده گردید.
بایستی بدانید که همگی اجزای بهینه سازی تماما به هم متعلق می‌باشند. چنانچه یک کدام از آن‌ها بهتر باشد و دیگری بهتر نباشد اصطلاحا یک جای کار مشکل‌دارد.
چنانچه برایتان یک اختلال پدیدآمد عجله زده شغل نکنید. نخست همت نمایید دیتا گردآوری نمایید و بعد از آن با فایده گیری از داکیومنت های گوگل آنان‌را حل نمائید. و در صورتی خلل تخصصی بود خوب میباشد که آن را به دارای تخصص بسپارید. یعنی فرض نمایید که نقص‌ اپ نویسی میباشد و شما نرم افزار نویسی بلد نیستید یا این که خلل هاست میباشد و شما هاستینگ بلد نیستید. در‌این‌حالت‌ نباید کوشش نمایید که آنان‌را حل نمائید زیرا در منطقه عمل و تخصص شما نیستند و خوب میباشد که شغل را به کاردان بسپرید. هزینه ای هم پرداخت می‌کنید ولی وب سایت و بهینه سازی در گیر نقص‌ نمی‌شوند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 12:05


۴-عمل تایپ کردن شرح تصاویر را اجرا دهیم:

 

یوزرها اکثر اوقات تصاویر را نخست در شیت اینترنت مشاهده می‌نمایند. این سبب می‌گردد سئو در مشهد تیتر تحت تصویر به‌تیتر ابزاری برتر برای ارتباطات باشد. «زیرنویس‌ها ۱۶٪ بیشتر از متن خواننده را جذب میکنند.» به همین ادله افزودن زیرنویس به تصویر یکی‌از شایسته ترین شیوه‌های seo تصویر میباشد.

در پایین تصویری از هواپیما و فرودگاه جای‌دارد.

به‌زیرنویس آن نگاه کنیم. کلیه چیز را توضیح می دهد.

 

چرا زیرنویس‌ها در بهینه سازی تصاویر این‌قدر اصلی می‌باشند؟
تمامی تصاویر را نمی‌قدرت بلافاصلهً فهم کرد؛ و تایپ کردن شرح تصاویر خیر‌صرفا به خواننده‌گان در شعور تصاویر یاری می‌نماید بلکه به موتورهای کاوش نیز امداد می‌نماید تا مسئله تصاویر را دریابند. زیرنویس‌ها به رمزگشایی مورد تصاویر امداد می‌نمایند.

چه‌گونه میتوانیم تایپ کردن شرح تصاویر دیده‌نواز را که هم یوزرها و هم موتورهای کاوش دوست دارا هستند بنویسیم؟
این نکات را دنبال کنیم:

۱-تیتر را به‌تیتر عنا وین تصاویر خویش در لحاظ بگیریم

۲-شرح تصاویر خویش را برای مثال پیام‌های کلیدی تعریف کنیم

۳-متن تصاویر را با کردار‌وخوی تصاویر منطبق دهیم

۴-مدام برای تایپ کردن زیرنویس از تنش فعلی به کارگیری کنیم

۵-شرح پایین را کوتاه و معمولی نگه داریم

۶-مدام از اعتبار و استناد به کار گیری کنیم

می بایست به‌این نکته دقت کنیم که بعضی از تصاویر می توانند به‌تنهایی بایستند و نیازی به زیرنویس ندارند؛ بدین ترتیب نباید به هر تصویری که در محتوای خویش به کار گیری می کنیم، زیرنویس را وارد کنیم.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 412 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 12:04


صفحه های وارداتی از گوگل
این به عبارتی نوع ورقه‌ای که بیشتر متخصصان بهینه سازی برای قرار دادن آن سئو در مشهد در کاغذ اولیه کلیه عملکرد خویش را می‌نمایند. در واقعیت این نوع شیت‌ای میباشد که در هنگام جست‌وجوی واژه و کلمه کلیدی در برگه حاصل گوگل اکران داده گردد و استفاده کننده با کلیک روی آن، وارد وبسایت شما میگردد.

ورقه تبلیغ گردیده
این نوع را سبک دوم نادرست نگیرید. ورود مخاطب به‌این کاغذ از روش دکمه تبلیغاتی میباشد که در وبسایت‌های دیگر قرار داده میباشد. بدین شکل استفاده کننده با کلیک روی آن وارد کاغذ از پیش رقم خورده میگردد که می تواند برگه اخذ داده ها، اخذ آدرس اینترنتی یا این که محصولی برای خرید باشد.

شیت جنس
یکی‌از مهم ترین صفحاتی که سئوکاران و مدیران وبسایت درپی ارتقاء نرخ ورود آن میباشند. همان گونه که از اسم این کاغذ پیداست، ورقه‌ای که در آن جنس یا این که خدماتی معرفی می گردد. ورود بدین برگه از طریق‌های مختلفی اجرا میشود؛ گوگل، تبلیغ یا این که ارسال پیوند بدون واسطه. صرفا حواستان به‌این نکته باشد که‌این شیت پایانی میباشد که به طبعً می بایست در ارسال لینک و پیوند صحیح اعتنا متعددی کرد.

برگه وب لاگ
این هم یک کاغذ‌ای با اهمیت زیاد برای متخصصین seo میباشد. مقصود این اکران اینگونه برگه‌ای بایستی این باشد که شما بتوانید داده ها بیشتری در باب مسئله مطرح گردیده به یوزرها ارائه دهید؛ از جمله، در حالتی‌که در انجمنی یا این که کانال‌های اجتماعی راجع به موضوعی کلام شد، شما میتوانید نشانی کاغذ خویش را برای دادن داده ها بیشتر قرار دهید. تنها می بایست حواستان باشد که کاغذ به طبعً ازنظر محتوا دارای ارتباط باشد.

شیت پاپ آپی
این را نمی‌اقتدار خیلی شیت فرود مانند سایر به اکانت آورد. در‌این نوع بعداز ورود مخاطب به برگه‌ای یا این که کلیک روی دکمه‌ای، برگه‌ای به طور پاپ آپ برای وی اکران داده شود. اساساً به کار گیری از این ورقه هنگامی سفارش می شود که شما قصد دریافت کردن نشانی اینترنتی یا این که ارائه توصیه ویژه داشته باشید.

صفحه های ویروسی
یکی تخصصی‌ترین صفحاتی میباشد که بایستی به طور خیلی صحیح و حرفه ای مصرف شود. درین شیت استفاده کننده در به عبارتی نخستین به ورقه اساسی هدایت نمیشود. بلکه قرار میباشد که یکسری کاغذ (دستکم یکی‌از) اکران داده گردد. بعداز اینکه استفاده کننده آن ورقه را مطالعه یا این که داده ها خویش را وارد کرد، می تواند به شیت دیگر که مهم‌ترین میباشد، هدایت خواهد شد. گشوده هم تأکید داریم که‌این ورقه بایستی به طور تماماً ماهر پباده سازی گردد. در واقعیت مخاطب نباید این شم را نماید که در حالا بازی از این پیج به آن پیج میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 12:28


در طی ساخت سایت این نکته را به حافظه داشته باشید که امروزه اکثری از اشخاص شغل های سئو در مشهد خویش را با موبایل خویش جاری ساختن میدهند به عنوان مثال پیگیری خبر ها روز. براین اساس در شرایطی که میخواهید سایتی با تعداد بازدیدکننده بالا داشته باشید این نکته را مدام مد لحاظ قرار داده و seo وب سایت خویش را برای گوشی از ضروریات بدانید.

در seo وب سایت خبری کلید واژه و کلمه ها را فراموش نکنید
در حین تایپ کردن برای وب سایت خویش همواره این نکته را دقت فرمائید که مخاطبین شما با چه غرض و چه کلماتی در موتور جست و جو به‌دنبال پرسش خویش می باشند. استعمال از لغات پیشنهادی خویش گوگل راهکاری میباشد که به شما در این‌راه یاری می نماید. شما می بایست در تیترها، توضیحات متا، نشانی URL شیت و در تصاویر خویش از کلید کلمه ها به کارگیری فرمایید.

در وب سایت خبری خویش محتوای مدام سبز داشته باشید
یک کدام از نکات اساسی در زمینه ی بهینه سازی تارنما خبری این میباشد که‌این وب سایت ها می بایست خبر ها فرصت دار را منتشر نمایند. هنگامی که یک اتفاق افتاد یا این که خبر مجال دار نوشته میگردد در بالا این خبر بازدیدکنندگان متعددی خواهد داشت البته پس از سپری شد هنگامی و به گذر زمان تعداد بازدید کنندگان این خبر کاهش مییابد. در واقع با فرصت دار کردن یک خبر محتوای مربوط به آن خبر ارتفاع قدمت کوتاهی پیدا می نماید. براین اساس همواره در وب سایت خبری بایستی خبرهای نو و دست نخستین منتر کرد تا آمار بازدید از وبسایت بالا رود. اما می قدرت برای ارتقاء آمار بازدید کنندگان از وبسایت علاوه بر خبرها روز، محتوایی غیر از خبر‌ها نیز بر روی وبسایت قرار اعطا کرد. بدین نوع محتوا، محتوای مدام سبز میگویند یعنی با گذر مجال از تعداد بازدید کنندگان آن کاسته نمیشود.

همواره از محتوای یونیک و سوای نسخه برداری استعمال فرمائید
یک اصل در تارنما های خبری سرعت نشر خبر است. البته شما هیچ زمان کیفیت را فراموش نکنید. برای تارنما خویش از محتوای سوای نسخه برداری به کارگیری فرمایید. در شرایطی‌که از محتوای نسخه برداری به کار گیری فرمایید جايگاه خویش را در شیت حاصل گوگل از دست می دهید. براین اساس مدام به‌این نکته اعتنا نمائید که یکی راه و روش های بالا رفتن جايگاه شما در شیت نتیجه ها، به کارگیری از محتوای دست اولیه و یونیک میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 130 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 12:08


شایسته ترین ابزار برای تشخیص حیف کردن بالقوه ترافیک گوگلی، ابزار انالیتیکس سئو در مشهد میباشد.همان گونه که خودتان هم انتظار داشتید.در اصل در حالتی که سایتتان کمتر در لیست نتیجه ها چشم خواهد شد،این زمینه بر حالت کلی ترافیک طبیعی سایتتان تاثیر خواهد داشت.تحلیل کلی آن اعداد به شما دیدی کلی از شرایط و جدیت آن میدهد.با رفتن به پروفایل GA خودتان استارت فرمائید و تحلیل نمایید که آیا ترافیکتان در مقایسه با معدل هفته ها یا این که ماه های گذشته کمتر شد‌ه‌است یا این که نه؟

درحال حاضر که می‌دانید چیزی در سایتتان خلل دارااست و بر ترافیک کلی سایتتان تاثیر می‌گذارد،بایستی این مورد را در مدت های هنگامی خیلی کوچک تحلیل کرده و با مدت دیگری مقایسه فرمایید.(که در آن بازه زمانی اعداد ترافیکتان نرمال بوده اند)
GA سبب می‌شود که اینکار را بدرستی و در مدت ها و تاریخ های صحیح اعمال دهید.

جاهایی از تارنما را که در آن ایراد وجود دارااست را شناسائی فرمایید.

این عمل را می‌توانید در نصیب BEHAIVIOR و نصیب SITE CONTENT از GA اعمال دهید.

زمانی که به آن قسمت رفتید می‌توانید نصیب هایی از سایتتان را که بیشترین جراحت را چشم اند شناسائی نمائید.به خیال و خاطر داشته باشید که صرفا در ORGANIC TRRAFIC جست و جو فرمائید،خیر در اعداد کلی.شما میتوانید برای حل خلل دو عمل جاری ساختن دهید:

1- از دوست داستنی ترین محتوایتان استارت نمائید و به تدریج به ذیل لیست بیایید.(هر مقدار که میخواهید به تحت لیست بروید )و آحاد صفحه ها را که بیشترین ترافیک راداشته اند با trend های یک‌سری هفته قبلشان که همگی چیز اوکی بود مقایسه نمایید.(در شرایطی که چه در صورتی به تعدادی سال پیشین هم بروید عالی میباشد تا ملاحظه کنید که‌این نقص‌ فصلی نبوده باشد.
2- شما میتوانید از طریق یا این که طریق نظم دهی GA به اسم ABSOLUTE CHANGE استعمال فرمائید.این عمل سبب ساز میگردد که لیسستان بر طبق صفحاتی که بیشتر مجروح اند یا این که ذیل تاثیر قرار گرفته اند تروتمیز خواهد شد.
اگرچه این متد یا این که طرز یک عیب هم دارااست:
صفحاتی که بیشترین تاثیر را گرفته اند معمولا گرانبها ترین (VALUABLE) صفحه ها نیستند.ما می‌توانیم این خلل را با غربال کردن لیست برای نماد دادن صفحاتی که صرفا تعداد x از بازدید کننده ها را داشته باشند رفع کنیم.این عمل را با کلیلک بر روی advance که در کنار نصیب search قرار گرفته میباشد اعمال میدهیم.عددی سنجیده را گزینش می‌کنیم و بر روی apply کلیک میکنیم.چیزی که میبینید گرانبها ترین صفحاتتان میباشد که بیشترین hit راداشته اند.
شناسایی سکو بندی ایرادات گوشی:
فعالیت دیگری که قصد داریم با GA ایفا دهیم این میباشد که وب سایت برروی گوشی چه عملکردی داراست؟بسته به اینکه چقدر ساییتان به صورت کلی برای گوشی هم پباده سازی گردیده باشد،ممکن میباشد بعصی از کسری های سئو VISIBILITY هایتان (یا این که حتی کلیه اش) از تلفن همراه آمده باشد.می قدرت این زمینه را با رفتن به نصیب MOBILE از نصیب AUDIENCE برای GA متوجه شد.در‌این مرحله از‌آن‌جا‌که شما تا قبل از این کل پیکربندی مربوط به تاریخ را جاری ساختن داده اید،هنوز جدولی را میبینید که دو برهه زمانی را باهم مقایسه می نماید.دقیقا در پایین آن شما مجموعه بندی ای از دسکتاپتان درمقابل ترافیک تلفن همراه مانند پایین می‌بینید:

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 12:12


Hreflang: از سایر اصطلاحات seo که در موضوع فنی کاربرد داراست، می‌اقتدار سئو در مشهد به Hreflag اشاره نمود. تگی که به ‌گوگل نماد‌ میدهد محتوا به کدام لهجه مندرج میباشد. این عمل به ‌گوگل امداد‌ می‌نماید ورژن گویش مطلوب شیت شمارا به کسانی که به آن لهجه کاوش‌ می‌نمایند، ارائه دهد. این خصوصیت برای وبسایت‌های یک سری زبانه کاربرد دارااست.
IP address: نشانی پروتکل وب (IP) حرفه‌‎ای از اعداد مخصوص برای هر اینترنت‌تارنما میباشد. ما اسم دامنه‌ها را به نشانی‌های IP تخصیص‌ میدهیم چون به خیال سپردن آن ها برای مخاطب ریلکس‌خیس میباشد. البته وب برای یافتن یک اینترنت‌تارنما به‌این شماره‌ها نیاز داراست.
JSON-LD: مخفف JavaScript Object Notation for Linked Data و فرمی برای ساختار داده‎‌های شماست. برای مثال schema.org‌ قادر است در پوسته‌های مختلفی پیاده سازی خواهد شد و JSON-LD  صرفا یک کدام از آن‎هاست. ولی این پوسته، قالبی میباشد که ‌گوگل ترجیح‌ میدهد.
Lazy loading: روشی برای به تعویق پرتاب کردن بار گذاری یک آبجکت تا هنگامی که مایحتاج باشد. این طرز معمولا برای بهبود سرعت ورقه استعمال‌ می گردد.
Minification: این کلمه به معنای حذف هر چه بیشتر کاراکترهای غیرضروری از کد منبع، فارغ از تغییر و تحول در سعی آن میباشد.
Mobile-first indexing: گوگل از سال ۲۰۱۸ کم کم اینترنت‎تارنما‌ها را به سمت Mobile-first indexing منتقل‌ نموده است. این تغییر تحول بدین معنا میباشد که ‌گوگل، صفحه ها شمارا فقط بر طبق ورژن گوشی آن ها (به مکان ورژن دسکتاپ) کرال کرده و ایندکس می‌نماید.
Pagination: صاحبان اینترنت‌وب سایت‌ها می‎توانند یک شیت را به ترتیب به چندین بخش تقسیم نمایند، مانند صفحه ها یک کتاب. این عمل مخصوصا در صفحه ها بسیار بلندمرتبه،‌ می تواند موءثر باشد. علائم مشخصه یک کاغذ Pagination، تگ rel = “next” و rel = “prev” میباشد که نشانه‌ میدهد هر کاغذ به ترتیب در کجا قرار‌ می گیرد. اما این نحوه از نگاه گوگل منسوخ گردیده است و خوب میباشد از طریق‌های دیگر برای اکران تیم متعددی از داده ها استعمال کنید.
Programming language یا این که لهجه اپلیکیشن‎‌نویسی: تایپ کردن راهبرد‌ها به زبانی که کامپیوتر آن را فهم‌ می‌نماید. به عنوان مثال JavaScript یک لهجه اپ‎‌نویسی میباشد که موادتشکیل دهنده پویا یا این که داینامیک را به یک کاغذ اینترنت اضافه‌ می‌نماید.
Rendering: رندرینگ هم یک کدام از پرکاربردترین اصطلاحات seo به شمار می‌رود. رندرینگ، مراحل تبدیل کد یک اینترنت‎تارنما به یک شیت قابل مشاهده میباشد.
Render-blocking scripts: اسکریپتی که مرورگر شمارا وادار‌ می‌نماید پیش از رندر کردن شیت در انتظار بماند تا فچ خواهد شد.
Responsive design یا این که پباده سازی برخورد‌گرا: الگوی پباده سازی ترجیحی ‌گوگل برای اینترنت‌وبسایت‌های سازگار با گوشی. پباده سازی رسپانیو به وبسایت‌ها قابلیت و امکان می دهد تا بتواند متناسب با هر دیوایسی مثل دسکتاپ، تبلت یا این که گوشی، خودش را تهیه و تنظیم نماید.
Rich snippet: یک پیش‌اکران توصیفی میباشد که ‌گوگل و بقیه موتورهای کاوش از URL‌ها در برگه نتیجه ها خویش علامت‌ می دهند. به عنوان مثال درجه یک وبسایت که معمولا با یکسری ستاره در تحت لینک و پیوند آن و در برگه نتیجه ها گوگل اکران داده می شود، یک Rich snippet میباشد.
Schema.org: نمی شود به سراغ یادگیری اصطلاحات seo بروید و نام تارنما schema.org به گوش‌تان نخورده باشد. این اینترنت‌تارنما، همکار تجاری موتورهای جستجوی مهم مثل گوگل، یاهو و بینگ میباشد و وظیفه استانداردسازی گویش نشان‎‌گذاری و یک دست‌‎سازی آن را برعهده داراست. شیوه نامه‌‎های جانور در Schema.org برای بیشتر موتورهای کاوش قابل ادراک میباشد و نمونه‌های کاربردی متعددی در آن وجود دارااست.
SRCSET: پباده سازی ‌ریسپانسو برای تصاویر SRCSET آرم‌ میدهد کدام ورژن از تصویر برای حالت‌های متفاوت اینترنت‌وبسایت شما مطلوب میباشد.
Structured Data یا این که داده‌های ساختاری: اسم دیگری برای داده‌های «سازمان یافته» میباشد. Shema.org راهی برای ساختاربندی داده ها میباشد. این وبسایت میتواند با برچسب‌گذاری و دادن داده ها مازاد میتواند به موتورهای کاوش در دانستن آن قضیه یاری دهد.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 12:23

 

چطور قرار میباشد تبلیغات گوگل را تحت عنوان یک ترفند seo به شما توضیح بدهم؟ سئو در مشهد خب با نمونه ادامه نوشته‌ی علمی همپا باشید تا خودتان متوجه گردید:

 

فکر کنید که قرار میباشد در یک مسئله پررقابت و پرهزینه عمل نمایید. برای مثال حوزه‌ سرویس ها ساخت سایت فروشگاهی. دراین مورد بهینه سازی روی هر واژه، حقیقتا فعالیت طاقت فرسا و لبریز هزینه ای میباشد. به همین برهان بعضا از تارنما ها تمرکزشان را فقط روی تعدادی واژه و کلمه می گذارند و تیم ای از کلمه ها را بیخیال میگردند.

 

برای مثال ممکن میباشد شما برای اولِ شغل واژه و کلمه “پباده سازی فروشگاه اینترنتی” را تعیین کرده و با صرف هزینه بسیار، روی آن seo گردید. ولی پس از اینکه به برگه یک گوگل رسیدید، متوجه گردید که ابدا این کلمه و واژه تعداد جستجوی متعددی از طرف یوزرها ندارد! یا این که به هیچ وجه اینکه تعداد جستجوی آن مطلوب میباشد ولی نرخ تبدیل پاره ای دارااست.

 

در مقابل حریف شما روی واژه “ساخت وب سایت فروشگاهی” سایت خودش را seo کرده و علاوه بر بازدید بالا، نرخ تبدیل نیکی هم از این عبارت داراست. در این‌حالت شما می مانید و مقدار متعددی هزینه بهینه سازی که هیچ بازخوردی برایتان نداشته اند.

 

البته چاره یا این که به عبارتی ترفند بهینه سازی که بتواند از اینگونه موضوعی خودداری نماید چه است؟ تبلیغات گوگل! شما می‌توانید در به عبارتی اولِ عمل، با صرف یک هزینه اندک در تبلیغات گوگل، روی لغت ها متفاوت مرتبط با کسب و کارتان به لینک و پیوند یک گوگل برسید. جدای از بازدیدها و مشتریان احتمالی، با این فعالیت می توانید شایسته ترین لغت ها کلیدی تان را پیدا نمایید.

 

به عنوان مثال متوجه می شوید که کلمه و واژه تشکیل داد فروشگاه آنلاین، جستجوی بیشتری دارااست. یااینکه بازدیدکنندگان واژه و کلمه طراحی وب آنلاین، از نرخ تبدیل بیشتری برخوردارند و… علاوه براین ممکن میباشد به تعدادی لغت ها برسید که شاید تا الان وجود نداشته اند. از جمله در قضیه بهینه سازی برخی یوزرها کلمه و واژه “بالا آوردن وبسایت در گوگل” را کاوش میکنند؛ کلمه و واژه ای که احتمالا به ذهن خیلی از سئوکارها خطور هم نکرده بود. احتمالا اینگونه یوزرها و مخاطبانی در مورد کاری شما هم وجود داشته باشند و چنانچه که از لغات تعجب آور کاوش گردیده بوسیله آن ها مطلع گردید، می توانید با مخارج معدود سایتتان را روی آنان seo کرده و در معرض مخاطبان قرار بدهید.

 

صحبت پایان؛ پاسخ آخرین استفاده کننده میباشد!

اینجانب کوشش می‌کنم کلیه مقالاتی که در فرین آکادمی منتشر می کنم، با مقاله‌ها سطح اینترنت تفاوت داشته و در هر مورد نکات ماهر را به یوزرها یادگرفتن دهم. ولی در عین مطالعه این نکات گوناگون، یک نکته حائض اهمیت را می بایست مدام در ذهن داشته باشید؛ پاسخ آخری در seo، مخاطب میباشد، خیر این تکنیک ها!

 

این یعنی در صورتی‌که شما همگی این ترفندهای seo را روی سایتتان پیاده فرمایید ولی در غایت به موردها ابتدایی مثل پباده سازی کاربری وب سایت، سرعت و… آن توجهی نکرده باشید، به جهت آزاردادن استفاده کننده برخورد نیکی نمیگیرید. پس مدام از کوچکترین عمل های بهینه سازی مثل تعیین اسم دامنه تا تخصصی ترین آنان مانند ساخت محتوا، نگاهتان به یوزرها باشد. امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. در صورتیکه سوالی درباره‌ی این نوشته‌علمی دارید، در قسمت نظرها درانتظار شما هستم.

 
مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 12:10


Michael Bonfils
Michael Bonfils مدیرعامل SEM Inteational اظهار کرد: امکان سئو در مشهد جستجوی صوتی طریق بازی را برای سایت های یک سری ملیتی و چندین زبانه تغییر تحول خواهد بخشید. امیدوارم که بازاریابان در سال 2021 بدانند که به کارگیری از جواب صوتی نمی تواند به وسیله مترجمان (ماشین یا این که بشر) صورت پذیرد، به کار گیری از صدا از سرزمین به مملکت دیگر، حیطه به ناحیه، طبقه اجتماعی به طبقه اجتماعی و … گوناگون میباشد.

9- تماشای یادگرفتن ماشین


Dave Davies
Dave Davies مدیرعامل بازاریابی اینترنتی Beanstalk اذعان کرد: یادگیری ماشین در سال 2021 در حالا انفجار میباشد، فعلا ما در هم اکنون یادگیری ماشین هنگام کاوش با Rankbrain و دسته بندی های Google news و … هستیم و هنوز توان حقیقی وواقعی آن را تجربه نکرده ایم اما همین سال سالی میباشد که تغییر و تحول آغاز میشود.

خواهیم توانست شغل های مقدماتی را با تغییراتی در چینش مشاهده کنیم، موتورها خارج می‌روند و همت آن‌ها به مکان جواب به سوالهای، جواب به هدف ها میباشد.

Jenn Mathews بیان کرد: یادگیری ماشین صرفا چیزی برای تماشای گوگل و موتورهای کاوش نخواهد بود.

او خاطر نشان نمود: شرکت های برای ساخت محتوای مخصوص بفرد برای seo بایستی یادگیری ماشین را در شیوه نامه خویش قرار دهند.

یادگیری ماشین نیاز به تجزیه و بررسی و گزارش دارااست همانگونه که تست استراتژی های تازه و اجرای آن برای شعور توفیق ها و باخت ها، ضروری میباشد.

(ادامه مقاله تکنیک ها و نحوه های seo وبسایت 2021)

10- برای اسنیپت ها و بقیه خصوصیت های SERP گوگل seo نمائید


شما بایستی علاوه بر seo وبسایت خویش، برای طرز نماد داده شدن در حاصل گوگل هم سئو فرمایید.

Ian Lurie
Ian Lurie مدیرعامل و بنیان گذار Portent بیان کرد: باکس های جواب، راهبرد ها، نمودار علم، چرخ و فلک و چه کسی میداند چه چیز دیگری حتی بیشتر از ترافیک ارگانیک شود.

او خاطر نشان کرد این قضیه به seo اهمیت بیشتری میدهد چون واحد سنجش جلب اعتنا و واحد سنجش کلیک به به عبارتی اندازه درخصوص حاصل کاوش قابل مشاهده میباشد، این بدان مفهوم میباشد که سئو بخش های پررنگ و بقیه خصوصیت های قابل مشاهده در حاصل کاوش در سال 2021 اصلی خیس از مدام خواهد بود.

 Jim Bader
Jim Bader رئیس ارشد بهینه سازی در Vertical Measures اظهار کرد: ما توانسته ایم برای وبسایت خویش و سایت های مشتریان به پاسخ های اکثری برسیم، هربار که ازین خصوصیت استعمال می گردد سبب ساز به ارتقاء دیده گیر در ترافیک ارگانیک میشود.

گردآوری بندی با مباحث کوچک و استراتژی های ممکن


تا بحال بدین اندیشیدید که چرا ما بایستی برروی گوگل عمل کنیم. و برای ما اصلی میباشد که روی گوگل بالا بیاییم.

پاسخ : زیرا حدود 92.1% از یوزرها لایت اینترنت از گوگل استعمال می نمایند.

درحال حاضر در صورتی می‌خواهید بازار 7.9% را داشته باشید سادست بازهم از طریق های گوگل برای سئو وبسایت به کار گیری فرمائید!

چون مابقی موتورهای کاوش با تاخیر 90 تا 120 روزه از الگوریتم های گوگل به کارگیری می نمایند.

این یعنی با درجه به چنگ آوردن در گوگل شما در ask و bing و … نیز سکو میگیرید.

پس به‌این فیض می رسیم که تاسی کردن از آن و اسکن کردن ار آن عمل بسیار منطقی است و صرفا در امر گوگل

کلام می‌کنیم. و همه تکنیک هایی که درین زمان های آموزشی برای شما عزیزان بازگو میکنیم سئو

برای موتورهای کاوش برای گوگل و بالا وارد شدن لینک و پیوند متبوع درین موتور کاوش قوی میباشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 12:04


بهینه سازی On-Page چه می باشد؟
On Page بهینه سازی به گروه فرآیندی که ما روی وبسایتمون اعمال میدیم تا سئو در مشهد جايگاه نیکی در گوگل داشته باشد گفته می گردد.

seo Off-Page چه میباشد؟
Off Page بهینه سازی به دسته فرآیندی که ما بیرون از وبسایتمون اجرا میدیم تا جايگاه نیکی در گوگل داشته باشد گفته میگردد.

seo On-Page و Off-Page چه تفاوتی دارا‌هستند؟
پس تفاوتشون این میباشد که On Page بهینه سازی فرایندی میباشد که ما روی وب سایت اجرا میدیم و Off Page سئو بیرون از تارنما. برای مثال برای On Page بهینه سازی ما تگ تایتل وبسایتمون را صحیح تهیه و بهینه سازی می‌کنیم. تگ Meta Description و هدینگ‌های تارنما را به خیر به کارگیری می‌کنیم. همینطور محتوای عالی و seo گردیده و Unique برای وبسایت ساخت‌و‌ساز می‌کنیم و شغل های دیگه مثل ارتقاء سرعت تارنما برای داشتن seo عالی!

البته Off Page بهینه سازی نصیب اصلیش پیوند دادن از وب سایت‌های دیگه به وب سایت خودمون میباشد.

یک نمونه عملی برای این تفاوت
دارای تخصص‌های بهینه سازی هنگامی که میخوان On Page سئو و Off Page بهینه سازی را نمونه بزنن تارنما شمارا به یک وان تشبیه میکنن که یکسری ابرهای اسفنجی توش قرار گرفته که آن ابرها حکم صفحه های یا این که نوشته های سایت شما‌را دارا هستند (که می شود On Page بهینه سازی) و آبی‌رنگ که باطن وان میریزید را به Off Page بهینه سازی تشبیه می‌نمایند.

هرچقدر که شما آب بیشتری باطن این وان بریزید یعنی Off Page بهینه سازی بهتری اجرا دهید (که قسمت عظیمش لینکهای فرنگی تارنما شما میباشد) آب می آید فراتر و در سود اسفنج ها هم فراتر دربین.

هنگامی که آب فراتر میاید صفحه های وب سایت شما در حاصل گوگل درجه بهتری را کسب می‌نماید و مثل به عبارتی اسفنجها در بین فراتر!

کدام یک خوب و اصلی‌خیس میباشد؟
هر دو را با هم ایفا دهید. زیرا‌که یک وب سایت که On Page سئو نیکی داشته باشد و Off Page بهینه سازی خیر و خوبی نداشته باشد در گوگل به نیکی بالا نمی‌آید و یک وب سایت که Off Page سئو عالی و On Page بهینه سازی بدی داشته باشد بازهم در گوگل به نیکی بالا نمی‌آید! مقالات رسمی و جامع سئو...

ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 12:16